2 Ağustos 2015 Pazar

URBAN sıvı saç kremi


        Şüphesiz bir kadının en önemli aksesuarı saçlarıdır. İster kısa olsun ister uzun olsun gözümüz gibi bakarız onlara. Bu uğurda her yolu deneriz. Gerek kozmetik gerekse bitkisel.Duyduğumuz her formülü hiç çekinmeden deneriz.

        Temiz ve parlak saçlar sağlığında göstergesidir aslında.Ama bazen her yöntemi denesekte istediğimiz sonucu elde edemeyiz. Bu da çileden çıkmamız için yeter de artar bile.Yanlış beslenme, stres, şehir yaşamı, saç boyaları derken liste uzar gider. Hele ki şu yaz günlerinde güneş ışınları bile güzelim saçlarımızın mahvolması için bir etmendir.
     
         Benim gibi saçlarında boya olanlar çok iyi bilirler ki banyodan sonra saç taramak tam bir zulümdür. Saç saç olmaktan çıkmış koyun kılına dönmüştür. Tiftik tiftik olmuştur. Böyle durumlarda en büyük kurtarıcılar sıvı saç kremleridir.

         Geçenler de Gratis i geziyordum. Birden gözüme URBAN Care ürünlerindeki indirimler çarptı. Genelde bir ürünü indirimdeyken almak çok daha avatajlı geliyor bana. Hemen incelemeye koyuldum. 3 farklı ürünüyle karşılaştım.İçlerinden kendime en uygunun pembe kapaklı ürün olduğuna karar verdim.
       
            URBAN Care Keratin Sıvı Saç Kremi, adında anlaşıldığı gibi Keratin içeren özel bir formüle sahip. Gerçekten de saçı yumuşacık yapıyor ve saçı nemlendirme özelliği var. Aşırı yıpranmış saçlar için üretilmiş bir ürün ve saçın onarılmasında etkili. Saça parlak bir görünüm de kazandırıyor. İlk defa denediğim bir ürün ama aşık oldum diyebililirim. Islak yada kuru saça uygulanabiliyor. Gün içinde istediğiniz kadar kullanabilirsiniz. Ayrıca çok hoş bir kokusu var. Sırf kokusu için bile kullanılabilir diyebilirim. Birde gerçekten saçı hiç ağırlaştırmıyor. Bu yönünü de çok sevdim.
           
             Mavi kapaklı ve kahverengi kapaklı ürünü denemediğim için şimdilik birşey diyemiyorum. Ama bu biter bitmez hemen diğerlerini de denemek istiyiyorum. Ürünü Gratis ten çok güzel bir fiyata aldım. 7,90 Tl gibi bir fiyattı. Boyalı saçlar için çok güzel bir ürün. Ben kullanmaya başlayalı 1 hafta olmasına rağmen farkı hissettim. Abarttığımı düşünebilirsiniz ama denedikten sonra hak vereceğinizi düşünüyorum.
            Gelişmeleri size yazmaya devam edeceğim.Şimdilik sağlıcakla kalın..
       
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder