6 Ağustos 2015 Perşembe

KAVİTASYON ile Bölgesel İncelme


  Size kendimin de yaptırdığı bir yöntemden bahsetmek istiyorum. Kiminiz ilk defa duymuş olabilir. Kimimiz bu konu hakkında tez bile yazabilir. Nedir bu yöntem? gibi soruları duyar gibiyim. Evet bu yöntem Kavitasyon ile bölgesel incelme.
 
    Bu yöntemle 3 yıl önce sokakta gezerken, güzellik salonu için broşür dağıtan arkadaşların yaptırmanıza gerek yok. Bir kere dinleyin yeter demesiyle tanıştığım bir yöntem. o sıralarda ciddi anlamda kilolarımla başım dertte. Rahatsızlığım için belli bir dönem ilaç kullanmak zorunda kalmıştım. İlaçların yan etkisiyle hızla kilo almaya başladım. 52 kilodan 3-4 ay içinde 65 kiloyu gördüm. Benim boyum 1.65 ve ince kemikli bir bayanım. İnce kemikli bayanların en büyük dez avantajı 1 kilo alırsan o 3 kiloymuş gibi gözüküyor üzerinizde.

   İlk başlarda yaptırıp yaptırmamak konusunda tereddütler yaşadım. Spor salonuna yazıldım. 1 ay gittim. Spordan gelince karnım çok acıkıyordu . Bu sefer daha çok yemeye başladım. Spor için en az 6 ayımı ayırmam gerekiyordu. Benim o kadar sabrım yoktu. Diyet deseniz Allah hak getire. Mide genişlemiş artık. Doymak bilmiyor. İradem de biraz zayıftı benim yemek konusunda. Sonunda kavitasyonu yaptırmaya karar verdim.

    Bu yöntemin temel amacı vücuttaki yağları tespit etmek, parçalamak ve vücuttan atılımını sağlamak. Vücuttan atılması da ter bezleri ya da idrarla gerçekleşiyor. KAVİTASYON, tam olarak ses dalgaları yardımıyla bölgesel incelmeyi sağlayan, cerrahi olmayan bir yöntemdir. Bu işlemi ben güvenilir bir güzellik salonunda yaptırdım. İlk başta kilonuzu ve boyunuzu ölçüyorlar. Çıkan sonuca göre size seviye veriyorlar. Bu yöntem 3 seviyeden oluşuyor. Kilonuza göre seviye 1, seviye 2 ve seviye 3 olarak kategorize ediliyorsunuz. Seviye olarak ayrılmasının sebebi hem seans sayınızda artış oluyor hem de ücrette oynama yapılıyor. Ben seviye 2 olarak çıkmıştım ve 550 tl gibi bir ücret ödemiştim toplam gittiğim süre için.
 
     Hafta da 1 ana 1 ara seans olarak iki seans konulmuştu. Ana seansı kavitasyon yapıldığı gün oluşturuyordu. Seansa girmeden önce kilonuza ve bölgelerinizin santimsel olarak kalınlığı ölçlüyor. Estetisyeninizin elinde adınıza oluşturulmuş dosyalar mevcut. Kavitasyondan önce ve kavitasyondan önce diye ölçümleriniz yazılıyor. Kavitasyon cihazı ultrason cihazına bezeyen bir alet. Ölçümleriniz alındıktan sonra sorunlu bölgelerinize jel sürülüyor ve ilk 10-15 dk yağ tespiti yapılıyor. Cihazı sorunlu bölgelerinizde gezdiriyorlar. Yağ tespiti yapıldıktan sonra sıra 15-30 dk arası yağ yıkımı gerçekleşiyor. Cihazın kendi ayarları var. Akıllı birazcık :) Geri kalan 15 - 20 dk gibi bir süre de de yağ atılımı için işlem yapılıyor. Böylece 1 saate tamamlanıyor. Kesinlikle cerrahi olmayan bir işlem ve vücudun dış kısmından uygulanıyor. İğne vs tarzında bir şey kullanılmıyor. Acısız bir yöntem diyebilirim.

    Ana seans bu şekilde tamamlanmış oluyor. Seanstan sonra tekrar ölçümleriniz alınıyor. Beni en çok şaşırtan da bu olmuştur. Başkası dese inanmam ama gözlerimle kilo kaybını ve santimsel olarak inceldiğimi görünce ilk şok olmuştum. İlk seansta bile değişimi görebiliyorsunuz. Tek sıkıntım seans sırasında sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorsunuz. Bu güzel bir şey aslında. Metabolizmanın çalışmaya başladığının göstergesidir.

    Ara seansta ise kavıtasyona girmiyorsunuz. Yosun battaniyeleri, kasları uyarmak için küçük elektro şok veren cihazlar ki hepsi masaj niteliğinde. Daha aklıma gelmeyen bakımlara giriyorsunuz. Ben severek gidiyordum seanslara. Spa ya ya da  masaj salonuna gidiyormuş gibi rahatlatıyordu insanı.

     Her şey de olduğu gibi kavitasyonda da uyulması gereken bazı kurallar var. En önemlisi kesinlikle bol bol su içmek. Vücuttan atılım yapılabilmesi için suya ihtiyaç var. Kavitasyon seansına girdikten iki gün boyunca yağsız yemeye özen gösterirseniz daha çok verim alırsınız. Vücut zaten yağ ihtiyacını parçalanmış yağlardan karşılayacaktır. Dışardan takviye yapmaya hiç gerek yok. Bir de estetisyenim bana spor yapmamam gerektiğini söylemişti seanslar bitinceye kadar. Bunu çok sorgulamıştım ben. Hem zayıflarım hem kas kütlem artar diye düşünüyordum. Meğersem yağlar atılmadan kasa çevrilirse bu sefer kası eritmek daha zor olduğu için istenilen zayıflık sağlanamıyormuş. Geç de olsa bunu öğrendim. Regl dönemlerinde de seans konulmuyor hiçbir şekilde. Bunun nedenini tam olarak bilmiyorum ama vücudun hassaslığından kaynaklanıyor olabilir.

     Toplamda 2 ay gibi bir süre seanslara girdim.Ve sonuç benim için mükemmeldi. 2 ay gibi bir sürede 65 kilodan 54 kiloya inmiştim. Santimsel olarak 10-12 cm incelme oldu. Çok hızlı kilo kesinlikle vermiyorsunuz. Hafta da 1 kilo ya da 10 günde 1 kilo şeklinde gidiyor. Tabi kilo oranına göre verme hızı da değişim gösterebilir. Sağlıklısı da yavaş vermek zaten. Ama kilo vermediğinizde bile cm olarak inceldiğinizi görebilirsiniz. Selülit için de harika bir çözüm. Vücutta deforme, çökme ya da sarkma gibi bir şey görmeniz mümkün değil. Aksine dirileşiyorsunuz ve sıkı bir görüntünüz oluyor.

      Sonuç mu? Üzerinden 3 yıl geçmesine rağmen ben hala  54 kiloyum :) Ara ara ölçüyü kaçırdığım zamanlar oluyor. Maksimum 57 ye çıktım. Ama onu da biraz rejim biraz sporla vermem çok kolay oluyor.
Gerçekten bir kadının en kıymetli varlığı bedeni. Ayna da kendinizi beğenmediğinizde mutsuz oluyorsunuz. Mutsuzluğunuz çevreye de yansıyor. Ayrıca bütün hastalıkların anası da kilo. Spor salonlarına gitmeniz şart değil. Her gün 45 dk yürüyüş, birazcıkta yediklerimize özen gösterdiğimizde hiçbir sorun kalmıyor. Bedenlerimiz bize emanet ve lüften kıymetini kaybetmeden bilelim. En iyi şekilde bakmaya özen gösterelim. Büyüklerimizin de dediği gibi her şeyin başı sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder