10 Ağustos 2015 Pazartesi

Konfeksiyon Askısı


     İster kadın olalım ister erkek her evde olması gereken bir üründen bahsetmek istiyorum size. Hepimizin ortak sorunudur sabah kalktığımızda bugün ne giyeceğim ben diye düşünmek. Kıyafet denerken saatlerimizi harcarız. Bu uğurda okula, işe geç kaldığımız bile olmuştur. Gardırop istediği kadar büyük olsun aradığımızı bir türlü bulamayız. Bazen gardırobu düzenlerken altlara sıkışmış bir elbise buluruz. "Aa benim böyle elbisem mi varmış" diye hatta şaşırırız.
  
     Geçenlerde arkadaşıma oturmaya gittim. Gözüme çarptı birden. Hemen soru yağmuruna tuttum .Nereden aldın? Kaça aldın? Kullanışlı mı? diye sorularımla bunaltmayı da ihmal etmedim :) Adının ne olduğunu tam olarak bilmiyordum ama. Özverili araştırmalarım sonucunda adının konfeksiyon askısı olduğunu öğrendim.
İnternetin en güzel yanı da budur herhalde. Her istediğini tek tıkla buluyorsun. Adamlar çok güzel tasarımlar yapmış. Çokta pahalı bir ürün değil. 30 Tl den başlıyor. Özelliğine göre de fiyatta artış gösteriyor. Hemen kendime de sipariş ettim bende. Bakalım gelmesini merakla bekliyorum.

      Biz bayanlara giyinme odası olmadığı sürece gardırop yetersiz geliyor. Tıkış tıkış Gardırobun içinden aradığımızı bulamıyoruz. Üstelik 1 tane kıyafet almak için bütün gardırobu yere indiriyoruz. Düzelttik diyelim yarın sabah, sonraki sabah, bir sonraki sabah gene aynı sorunları yaşıyoruz. Kısır döngüden kurtulmamız mümkün olmuyor.

      Benim gibi zamandan tasarruf etmek isteyenler için şahane bir ürün. Her şey gözünün önünde. Kalkıyorsun, seçiyorsun ve giyiyorsun. Sıfır dağınıklık. Abartısız söylüyorum herkesin evinde mutlaka bir konfeksiyon askısı olmalı. Çok yerde kaplamıyor hem. Şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder