24 Ağustos 2015 Pazartesi

DRAM İle Biten Aşk Hikayem Part 1

Genelde yazılarımı bilgi amaçlı yazmaya özen gösteriyorum. Ama belli bir yerden sonra olaya insanın duyguları da karışıyor. Şuan canım çok sıkkın. Birisini arayıp bu saatte de darlamak istemiyorum.Geriye burası kaldı. Anlatmazsam çatlayabilirim. 4 gündür evden çıkmıyorum. Evden çıkmamamın sebebi anlatacaklarım değil ama.İnsanlardan çok bunaldım. Evde kafa dinlemek iyi gelebilir. Gerçi 2. günden sonra hiçbir şey yapmamakta sıkıyor insanı..

Muhterem şahısı ilk 9 mayıs 2015 tarihinde gördüm. Belediye ile birlikte organize ettikleri maker demo day günlerine ev sahipliği yapıyordu. Bizi de yaptığımız bir işten dolayı davet etmişlerdi. Ben hayatımda bu kadar cool bir adam daha görmemiştim. Yakışıklı değildi.Keza çirkinde denilemezdi. Ama çok başka bir aurası vardı. Mavi düz gömleği, siyah kot pantolonu ve spor ayakkabılarıyla sıradan bir tarzı vardı. Ayrıca penguen gibi bir duruşu vardı. yürürken ve ayakta dururken ayakları dışa bakıyordu. O bile çok hoşuma gitmişti. Onunla hiç iletişim kuramamıştık o gün. Organizasyonu aşırı sempatik kuzeniyle birlikte düzenlemişler. Bizimle hep kuzeni ilgilendi. Gönül ya bu nerde ulaşılamayacak bir şey var gider ona tutulur. Diğer katılımcılar da dahil herkes birbirini tanıyordu. Dışardan sadece biz vardık .Yabancılığımız 100 metre öteden anlaşılırdı. Saolsunlar ki hepsi ayrı ayrı bizle ilgilendiler. Yabancı olduğumuzu hiç hissettirmemişlerdi. Hatta bizi evlerinde ki partilerine bile davet etmişlerdi. Tabi malum şahıs radara girmişti bir kere. O partiye gitmemek yakışık almazdı... Neyse akşam 23:00 suları biz partiye teşrif ettik. Partiye ilk gelenler arasında yerimizi aldık. Ortam yabancı olunca bizde bize verilen saatte geldik. Aslında verilen saatin daima 1 saat ilerisi olduğunu düşünememiştik. Parti X kişisinin evinde yapılıyormuş meğersem. Şans o ki evde 1 sokak ötemdeymiş. Evlerimizin mesafesi camdan baksak birbirimize el sallarız yakınlığında yani..

Neyse eve vardık. Girdik içeriye. Evde sarışın bir çocuk; kırmızı gözlüklü, kısa saçlı bir kız ve X kişisi var. Bizde 3 erkek bir de ben. Sarışın çocuk dj setiyle uğraşıyor. Benimki ortalıklar da dolanıyor. Ev dubleks bu arada. Koltukta oturan kızın yanına bende oturdum. İletişim kurmaya çalışıyorum. Bende de çok saçma bir durum var. Birisinden hoşlandıysam o kişiyle hiç konuşmam. Yüzüne bile bakmam.Sanki hoşlandığımı anlayacakta rezil olcakmışım hissi var. Yok be ne hoşlanması modlarında :) Ama o hariç ortamdaki herkesle iletişim kurarım. Kıza sorular yöneltiyorum muhabbet ilerlesin diye. Kız cevaplıyor susuyor. İletişimin temelinde sen bir şey sorarsın. O cevaplar. Aynı soruyu onunda sormasını beklersin. Muhabbet böyle soru cevap şeklinde ilerler. O zaman anlayamamıştım şimdi düşününce kız benden hoşlanmadı. Nedenini de ilerleyen partlar da anlatırım...Allah tan sarışın çocuk durumu fark etti ve hemen bizle sohbete koyuldu . Benimki dersen ortalıklar da yok. Yavaş yavaş insanlar gelmeye başladı.

Ve parti zamanı. Devamını da 2. partta anlatacağım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder